neděle 3. května 2015

Sunday breakfast with us #2


Dobré ráno, je neděle a s ní i náš nový článek a to již druhý sunday breakfast with us. Dnes jsem si pro Vás připravila zdravou a chutnou snídani. Tak doufám, že se bude líbit:)

Na začátek jsem si připravila potřebné ingredience a to müsli, jogurt (já jsem zvolila bio jogurt, ale můžete i normální) a ovoce, bohužel jsem ho doma moc neměla, ale i to stačilo.



Ovoce jsem nakrájela a dala do mističky.



Poté jsem si vzala skleničku a dala na spod vrstvu jogurtu, na to müsli a ovoce. Takhle jsem pokračovala až sklenička byla celá zaplněná (omlouvám se, tento krok se mi nepodařilo vyfotit, ale doufám, že to pochopíte).

A nakonec jsem si uvařila černý čaj s citrónem a osladila medem. 



Tak to je pro dnešek vše, snad jste s mojí snídaní spokojeni a příští týden se zase můžete těšit na Káji snídani.

Přeji krásnou neděli:)



*M*



Žádné komentáře:

Okomentovat