neděle 26. dubna 2015

Sunday breakfast with us #1



Krásné nedělní ráno/ dopoledne, na začátek bych Vám ráda představila tento typ článků, které připravujeme už strašně dlouho, ale pořád jsme se nedostali nebyli schopné dostat se k jejich vydání.

Každou neděli Vás jedna z nás pozve ke své snídani, přiblížíme Vám co za snídaně si připravujeme my, dáme Vám typy na nejrůznější možné snídaně a především Vám popíšeme jak takovou chutnou snídani připravit.



Dneska bych Vás ráda pozvala ke své snídani já. Jelikož v týdnu vůbec nestíhám snídat, nebo moje snídaně vypadá tak, že za běhu do sebe nacpu nějaké jablko nebo banán, snažím se si to v neděli alespoň trochu vynahradit a na snídani si dám záležet. 
Dnešní snídaně nebude vůbec složitá, jednoduše si do misky dáme jakýkoliv bílý jogurt a nebo i nějaký sladký. Já osobně jsem zvolila bílý, protože po přidání ovoce by na mě snídaně byla už moc sladké. Já jsi vybírám hlavně nízkotučné jogurty, mezi mé oblíbené které Vám můžu sto procentně doporučit patří známá Activia, méně známá Linessa a Active. Pokud nevíte jaký vybrat a máte velký hlad jako já, smíchejte si dva jogurty dohromady.


Jako další krok si vezmeme jakékoliv ovoce, já vybrala to, které jsem doma našla. Ovoce nakrájíme na kousky tak, jak nám vyhovují a menší část ovoce si necháme stranou na později. 



Potom už jenom nasypeme ovoce do jogurtu, posypeme našim oblíbeným müsli a na vrch můžeme ještě ozdobit nějakým ovocem. 


Jako pití si vezmeme obyčejnou vodu do které si hodíme odloženou část ovoce, vymačkáme trochu citronové šťávy a promícháme. 



Nakonec už jenom ozdobíme plátkem citronu nebo nějakým ovocem. Můžeme do pití hodit ještě pár kostek ledu, ale mě přišlo už samo o sobě svěží.


Snídani máme připravenou za chvíli a navíc je moc chutná i zdravá. Doufám že jste si dnešní snídani užili a můžete se těšit na příští, nedělní snídani s Míšou.

Přeju krásný zbytek víkendu:) 
*K*

Žádné komentáře:

Okomentovat