sobota 25. dubna 2015

Clinique products #1


V dnešním článku bych pro Vás ráda zrecenzovala některé Clinique produkty a doporučila Vám ty, které opravdu stojí za to vyzkoušet.

Pro začátek bych Vám alespoň trochu kosmetiku Clinique představila.
Jedná se o velmi kvalitní neparfémovanou kosmetiku určenou pro alergickou či jakkoliv citlivou pleť. Clinique má velmi poctivý přístup k získávání surovin k výrobě kosmetiky. Jak už jsem zmínila, kosmetika je neparfémovaná což znamená že do ni není přidán žádný parfém, ale přesto neuvěřitelně krásně voní.

Chtěla bych Vám ještě říci že je to pouze můj pohled a jak produkty vyhovují mě, takže přesto že jde o kvalitní kosmetiku, nemusí vyhovovat každému.

Clinique 3 Step Great Skin Care
Jedná se o řadu tří produktů, pleťové péče pro smíšenou až mastnou pleť. 

Prvním produktem je liquid facial soap, jde o tekuté čistící mýdlo se kterým si vždy důkladně odlíčím obličej i krk. Nanáším ho na navlhčený obličej, krouživými pohyby vyčistím a poté umyju vodou.


Dalším produktem je clarifying lotion 3čistící voda, se kterou si znovu vyčistím celý obličej, krk a nezapomenu ani na dekolt. Je dobré to takto používat, protože je dost možné že i po prvním vyčistění, Vám na pokožce zůstanou nějaké nečistoty.


A jako poslední je dramatically Diff. Mois. gelhydratační emulze kterou celý tento proces zakončím. Musím říci že tato emulze je naprosto super, skvěle hydratuje, pleť vydrží hydratovaná i poměrně dlouho a zase naprosto úžasně voní, vůně mi trochu připomíná nějaké tropické ovoce. Já tedy emulzi normálně používám pouze večer ale o víkendech i ráno.



Osobně mi tohle trio udělalo asi největší radost. Takže třikrát ano!


Pore refining solution/ pleťové sérum na zmenšení poru
U tohoto produktu je skvělé že je na všechny typy pleti a naprosto nádherně voní. Sérum aplikuju vždy po pořádně odlíčené pleti, ráno a večer. Dokáže skvěle odstranit všechny nečistoty z pleti a pleť je po něm krásně hladká a voňavá. Je lehké a krásně se vstřebá do pokožky, takže za mě určitě ano.



Repairwear uplifting / Zpevňující pleťový krém (pro suchou a smíšenou pleť)
Tyto dva produkty jsou určené spíše pro zralou pleť. Proto Vám popíšu pocity mé mamky, která tyto prudukty používá. Mamka si nanáší krémy každé ráno a večer na pleť, krk a trochu na dekolt. Krémy jsou opět krásně voňavé a dokáží pleť krásně vyhladit a svým způsobem vzpružit. Za mamku tedy opět ano.



Doufám že jsem Vám alespoň trochu pomohla a na zbytek Clinique produktů se můžete těšit příští týden zase v sobotu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat