neděle 15. března 2015

Long days


Mám tady pro Vás nový outfitový článek. Fotky nejsou moc kvalitní protože už bylo docela šero, ale jelikož mám školu až do večera tak většinou jindy fotit nemůžu.

V den kdy jsem outfit fotila, bylo venku poměrně teplo a tak jsem se rozhodla, vyjít si jenom v tomto růžovém křiváku a musím říct, že mi v něm nebyla vážně vůbec zima. Pod křivák jsem si vzala jen tento bílý rolák, který je strašně příjemný a také hezky hřeje. Celkově jsem si roláky tak moc oblíbila, že je teď budete vídat ve většině mých outfitů. Přemýšlela jsem jestli si nemám vzít sukni, ale nakonec jsem sáhla po těchto černých skinny jeans, přeci jenom mám školu dlouho a v kalhotech se cítím pohodlněji.
S rolákem jsem ''sladila'' boty, bílé platforms byly původně nad kotníky, ale protože se mi tak moc nelíbily vytvořila jsem z nich za pomoci mého (super :D) stroje, tyto nízké. Pak už jsem outfit jen doplnila slunečními brýlemi, které jsem sehnala ve slevách a touto střapatou kabelkou, která je jednou z mých nejnošenějších a vejde se do ní snad úplně všechno.

Co říkáte na outfit? :)









křivák / jacket - PRIMARK
sluneční brýle / sunglasses - MANGO
rolák / turtleneck sweater - MANGO
taška / bag - H&M 
černé džíny / skinny jeans - H&M
boty / shoes  - H&M

Žádné komentáře:

Okomentovat