sobota 28. února 2015

Finally



Konečně, konečně jsem zpátky s novým příspěvkem. Mohla bych teď říci, že jsem nepsala na blog kvůli škole, což je sice taky pravda ale hlavně jsem byla dost unavená a neměla jsem vůbec náladu. Každopádně teď máme prázdniny, takže budu psát hodně, to můžu slíbit.

Teď zpátky k hlavnímu tématu článku a to je outfit. Tento outfit mi fotila Míša, když bylo trochu tepleji. Vzala jsem si tento dlouhý šedý svetr, který u mě nahrazuje teplejší šaty.

K tomu jsem oblékla svoje oblíbené Unisex sako, které poslední dny nosím pořád a ''lakovky''. Celý outfit jsem doplnila černým maxi kloboukem, šálou a koženkovou taškou se semišovými detaily.

Kolik z Vás má taky prázdniny?


                                                  * * *                                                        

Finally, finally I'm back with a new post. I could say that I didn't write on blog because of school, which is also true but mostly because I was so tired and I didn't have mood at all. Anyway, right now we have holidays so I'm gonna writing a lot, that's what I can promise to you guys.


Now back to the main theme of this post and that's outfit. This Outfit was taken by Misa when was a little bit warmer outside. I was wearing this long grey sweater, which replaced my warmer dress. Than I was wearing my favorite unisex jacket which I wear all the time these days and my patentleather shoes. I completed the whole outfit with this maxi black hat, scarf and this leather bag with suede details.


How many of you have also holidays ?









svetr / sweater - H&M
sako / jacket - H&M
šála / scarf - H&M
taška / bag - PRIMARK
klobouk / hat - MANGO
boty / shoes  - MANGO

2 komentáře: